Meest gestelde vragen

Vraag & Antwoord

Waarmee kunnen we u helpen?

Wij proberen met de onderstaande veel gestelde vragen (FAQ) al zoveel mogelijk antwoord te geven op uw vraag.

Nog niet gevonden wat u zoekt? Schroom niet om ons te contacten, onze medewerksters aan de receptie helpen u graag! Ga naar de contactpagina

Wat zijn de openingstijden?

Alle openingstijden vind u hier

Is er WiFi op de camping?

Ja, er is WiFi aanwezig op de camping! Lees hier alles over WiFi

Zijn honden toegestaan?

Ja, honden zijn bij ons toegestaan. Daarbij zijn er maximaal 2 honden per kampeerplaats toegestaan en dienen honden te zijn aangelijnd. In de vakantiehuisje en chalets zijn honden helaas niet toegestaan.
Ook dient u uw hond buiten de camping uit te laten.

Hoe zit het met TV aansluiting op de Camping?

Om gebruik te kunnen maken van het vernieuwde CAI netwerk van Camping de Somerense Vennen dient u te beschikken over een TV of ontvanger die geschikt is voor ontvangst van digitale (DVB-C) signalen, uw tv of ontvanger dient hiervoor Ziggo gecertificeerd te zijn. Verder is het van belang dat u een goede coax kabel gebruikt om uw tv of ontvanger aan te sluiten op het CAI netwerk van het park.

Hoe kan ik zien welke kampeerplaatsen nog vrij zijn?

Via “Boeken” op onze website kunt u zien welke kampeerplaatsen in een bepaalde periode nog beschikbaar zijn. Vul hier uw periode in en klik vervolgens op ‘volgende’. Hier ziet u een plattegrond van onze camping en kunt u uw plaatst uitzoeken. Indien er nog beschikbaarheid is ziet u de vrije kampeerplaatsen met groene stippen aangegeven op de plattegrond.

Ik heb gereserveerd, maar hoe betaal ik mijn vakantie?

Na het reserveren van uw vakantie op Camping de Somerense Vennen ontvangt u een reserveringsbevestiging. Hierop staat aangegeven wat de totaalprijs van de reservering is en wat de precieze betalingstermijnen zijn. De eerste betalingstermijn is 14 dagen na reservering en de tweede betalingstermijn is vier weken voor aankomst. Bent u vergeten te betalen? Neem dan zo snel mogelijk contact op met de receptie!

Vanaf hoelaat kan ik inchecken?

Verblijft u op een van de kampeerplaatsen? Dan kunt u inchecken vanaf 13:00 uur. Verblijft u in en van de vakantiehuisjes / Chalets dan kunt u inchecken vanaf 15:00 uur. Op de dag van aankomst kunt u de gehele dag gebruik maken van de faciliteiten. Houdt u hierbij rekening met de openingstijden van de receptie. Indien u na de openingstijden van de receptie aankomt verzoeken wij u dit op de dag van aankomst telefonisch of per mail aan ons door te geven.

Tot hoelaat kan ik inchecken?

U kunt bij onze receptie inchecken tot 17.00 uur, zie hiervoor onze openingstijden. U mag tot 23:00 uur het park oprijden met de auto. Indien de receptie gesloten is als u aankomt, mag u alvast alles installeren en de dag erna komen inchecken.

Moet ik bed- of badlinnen meenemen?

Als u in een Chalet of vakantiehuisje verblijft hoeft u geen bedlinnen mee te nemen, dit is namelijk (verplicht) bijgeboekt. Badlinnen en keukenlinnen kunnen ook bijgeboekt worden, maar zijn niet standaard inbegrepen.

Wat zijn de kosten voor een extra logé?

Komt er iemand logeren? Leuk! Logés zijn altijd welkom op de camping! Logés dienen wel aangemeld te worden bij de receptie. De kosten hiervoor bedragen € 8,00 per persoon per nacht. Dit is inclusief toeristenbelasting en een dagkaart voor het zwembad en speelparadijs

Tot hoe laat kan ik uitchecken?

Voor alle kampeerplaatsen geldt: uitchecken moet voor 11:00 uur. Indien u een late check out heeft geboekt dient u voor 17:00 uur te hebben uitgecheckt. Maakt u gebruik van een van onze vakantiehuisjes of chalets dan vertrek voor 10:00 uur.

Het is mijn vertrekdag, mag ik ook later uitchecken?

Indien uw kampeerplaats nog beschikbaar is, is dit totaal geen probleem. Leuk zelfs! U kunt hiervoor informeren bij onze receptiemedewerksters. De kosten voor een late check out bedragen € 15,00. Het is dan mogelijk om tot 17:00 uur te blijven en er kan de gehele dag nog gebruik worden gemaakt van de faciliteiten. Indien uw kampeerplaats niet meer beschikbaar is dient uw kampeermiddel voor 11:00 uur van de plek te zijn verwijderd. U kunt dan eventueel nog gebruik maken van de faciliteiten.

Ik heb geen reserveringsbevestiging ontvangen

Het kan zijn dat het e-mailadres niet goed is ingevuld. Of dat onze reserveringsbevestiging in de spam terecht is gekomen. Heeft u gereserveerd, maar nog geen bevestiging ontvangen? Neem dan gerust contact met ons op.

Welke kortingskaarten accepteren jullie?

Wij accepteren de ACSI-kaart en ANWB kortingskaarten. Vraag onze receptie medewerksters wanneer deze kortingskaarten geldig zijn.

Wat zijn de kosten voor de binnenspeeltuin?

Voor onze campinggasten is de binnenspeeltuin gratis! Wilt u een dagje komen spelen met de kinderen? Erg leuk! Wij vragen € 4,00 entree per kind. Ouders/ verzorgers zijn gratis! We hebben eventueel ook een 10-rittenkaart te koop bij de binnenspeeltuin.

Is er animatie op de camping?

Ja, wij beschikken over een animatie team op de camping! Een super leuk en enthousiast team zorgt voor een onvergetelijke periode. Bekijk hier de periodes wanneer het animatieteam op de camping aanwezig is.

Mag je ook een dagje komen zwemmen?

Ja natuurlijk! Alle informatie over het binnenzwembad vind u hier

Verblijf annuleren

Annuleren kan altijd, maar je blijft het stageld verschuldigd.